jag skulle laga plättar, men det var alldeles för mycket smet och jag orkade inte, så det blev pannkaka av alltihop!

Igårkväll försökte jag verkligen blogga, men det var fruktansvärt svårt. Då menar jag extremt svårt! Ett tangentbord utan å, ä och ö, allt var ommöblerat och inga knappar satt där de skulle, det gick bara inte. Skrev en mening, sen gav jag upp med att klistra in bokstäver och sitta som en fyraåring som just har börjat msna med sin mormor. Det vill säga, sitter och söker efter bokstäverna.
Jag har i alla fall haft ett jättetrevligt dygn! Gick som sagt med Oscar på stan, provade tusentals grejer, men köpte inget, inget föll mig i smaken, det kanske är bäst så, även om jag så gärna vill ha en liten uppdatering av el closet. Drog vidare till Stina, lagade lite mat, såg lite Nalle Puh, badade(s av) Hugo och såg Changeling med Stina, riktigt bra film, men hemsk som satan. Okej, inte skräckfilme hemsk, mer... vet inte, en mamma förlorade sin son och blev instängd på psyket. Och gissa vem som vaknade klockan åtta imorse? Just det, Moa Eriksson! Kommer antagligen slockna 10 ikväll, men det gör ingenting. Har hursomhelst haft det bra, vad har du gjort?

söt bild på mina och marikas ben, jättesöt!
aww skrev:

vad jag känner igen mig när jag läser om din ätstörning! hoppas du orkar fortsätta kämpa gumman, jag har precis börjat kampen till att bli frisk.

stor kram <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-11-06 KLOCKAN: 17:25:22
aww skrev:

det var en sådan lättnad att äntligen hitta en blogg där någon kämpar emot och inte för, jag kommer absolut att läsa din varje dag - lite extra kraft!



KRAAAAM ! <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-11-06 KLOCKAN: 17:36:41
aww skrev:

förresten, är de du som har bloggat på moaslife.blogg.se? :)


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-11-06 KLOCKAN: 17:46:26

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.