jag... glömde som bort att stiga upp, det är inte för att jag är trött, det som bara... blev inte

Igårkväll när jag kom hem från den finaste bruden utav dem alla kände jag mig bara jättejätteglad! Marika och Anton är så fina tillsammans, så underbara med varandra! Jag har världens bästa vän, finns ingen bättre! Anton är så supergullig med mig, i hans ögon är jag en liten porslinsdocka som man måste vara rädd om.
Jag hade det verkligen kanon igår, Malin fyllde 20, grattis! Och jag, Marika och Anton hade lite brottningsmatch i Marikas rum, inte en liten heller, lökade som en tok.
Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner, vad skulle jag göra utan er?♥

Nu, efter lunch drar jag till stan med Oscar och stanna där, ska sova hos Stina, så bloggen kommer bli lidande, får se om jag hinner tidsinställa något inlägg, förmodligen inte, men äsch, det överlever ni? Hur mår ni idag?
Marika skrev:

jag älskar er♥♥♥♥


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-11-05 KLOCKAN: 13:29:51
aww skrev:

jag tyckte väl det! men du kom ihåg: DU ÄR STARK <3


awws blogg: http://amandawahlgren.blogg.se/
DATUM: 2010-11-06 KLOCKAN: 18:12:42

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.