jag försökte verkligen att få till en eller två bra bilder som jag kunde visa, men när det blir så att ingen blir bra, ja, då visar man alla fyra!

Efter skolan gick jag och några tjejer ur klassen som vanligt på stan, köpte den första julklappen faktiskt! Denna månad ska jag bara köpa julklappar, det enda jag får unna mig är lösa pengar, alla pengar på kortet ska gå till julrelaterade saker! Älskar att köpa julklappar, gå med 25 påsar fulla med saker man faktiskt tror att ens nära och kära ska tycka om, slå in dem så fint man bara kan och sen lägga fram dem och skaka lite på sina egna. Älskar julen! (Sätter igång min julspellista).
När mina classmates hade lämnat mig för att gå till bussen/träffa några vänner/vandra i snön till obestämd destinaton så gick jag på Bikbok och hittade en riktig snygging! Vill egentligen ha en silvertröja, men tycker denna var riktigt tuff, tyvärr är den ungefär milslång, men det fixar man ju smidigt med att stoppa ner en liten bit i brallorna! Tyvärr hade den ingen prislapp, så jag vet inte vad den kostar? Men jag önskar mig denna i julklapp iallafall, och skynda att fynda, finns bara en kvar!! Får jag den inte kommer jag typ gråta.. Vad tycker ni?
Anonym skrev:

Haha såhär är det alltid, det man inte har vill man ha! Kan byta vilken dag som helst ;) Men vi är båda bra som vi är får vi tänka, för det är vi faktiskt!


DATUM: 2010-11-25 KLOCKAN: 21:29:08
anna skrev:

du klär verkligen i den. brukar kika på dina kläder för inspiration hehe, har några bilder sparade på datorn. du har grym klädstil, verkligen, du lyckas alltid fixa till kläderna och håret så snyggt. lägg undan den! puss <3


annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-11-25 KLOCKAN: 23:07:37
josefine skrev:

Snygg tröja!

kram


josefines blogg: http://jfiine.blogg.se/
DATUM: 2010-11-26 KLOCKAN: 00:15:55
Caroline skrev:

Håller tummarna att tomten fixar denna tröja till dig, den var jättefin på dig. Sen måste jag ge extra plus för sneluggen ;) I like!


DATUM: 2010-11-26 KLOCKAN: 17:27:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.