jag är förvånad över att inte mitt linne har klistrats fast vid min mage, vad beredd på en hudtransplantation.

ÄNTLIGEN säger jag bara. ÄNTLIGEN hittade jag ett minneskort (trodde att alla var borta, det visade sig att det ena låg i min jackficka, det andra i min dator) så att jag fick fota min outfit så jag fick byta bort mina hemska kläder! Linnet (från Cubus) spillde jag lim på. Eller okej, jag spillde inte, jag skulle limma fast en inforuta om bukspottkörteln och när jag använde mina enorma biceps så bara sprängdes limtuben! Så, kontentan av detta var blött, rinnande lim över mitt linne, mina brallor (från Vero Moda) och fulla golvet. Lyckat Moa.
Så nu ligger jag här, i trosor och VOCtröjan, mycket bättre!

Däremot har min jacka från H&M hållit sig ren och fin (om man bortser från röklukten som bara jag känner) och mina fina ringar från Glitter och Bikbok inte tappat borts. I slutändan, en bra dag!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.