hi, my name is bob. hej bob, mitt namn är moa. everbody knows i got the magic in me. jaha bob, är du trollkarl?

Har, förutom detta, på mig två par sockar. Ett par nerhasade overknee sockar och tjocksockar, helt underbart! Fryser inte alls om mina små tår, inte ens när vi var ute och vandrade på skyltsöndan. W-w-w-wonderful!

Marika sa för typ... en halvtimme sen, lite mer, gud vad trött jag är, 1 minut senare håller jag på att somna, jag var inte ens trött innan! Marran har dåligt inflytande på mig... Gav henne lite massage och gick ner och åt rester från igår, lovar att det är tionde gången jag äter det. Nån rökmarinerad oxfilé, wasabimos och friterade rotsaker i nån sås av enbär och... nått annat. Pappa bjuder alltid på det när vi har gäster, han vill briljera, längtar till den dagen har bjuder någon på det för andra gången. Såååå kul! Hur är det med er idag?
ISABEL skrev:

sv; ska faktiskt få vård nu. min läkare och sjukgymnast tyckte det så ah. dock tar ju allt tid..

får se om jag kommer i kontakt med abc också, eller om det bara blir bup. <3


ISABELs blogg: http://isabellundmarks.blogg.se/
DATUM: 2010-11-28 KLOCKAN: 18:19:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.