det kommer att bli bra dockis, det ordnar sig. hahaha *spolar tillbaka* det kommer att bli bra dockis, det ordnar sig. hahaha *spolar tillbaka*

Alltså mina två bästa vänner, helt galna är de verkligen! Vid tio i sju ungefär fick jag ett sms från Marika att vi kunde ses, hon skulle till Anton, någon minut senare säger Oscar att han drar till Emelie och lämnar mig ensam. "Lugnt:)" svarade jag. Men det var långt ifrån lugnt, han bli asdepp för att de tänkte lämna mig ensam hemma, när vi hade planerat!
Vad händer typ 10 minuter senare, när planen är att om några minuter kliva in i duschen, om inte att de plingar på och säger "Moa, skynda dig som attans, du har 2 minuter på dig att klä dig!". Vi hoppade på bussen och i Ursviken satte de på mig en vacker ögonbindel som egentligen är en halsduk som Marika gjort i fyran, jag luktar fortfarande häst.

Och helvete vad jag skämde ut mig, jag pratade jättehögt på bussen, babblade om mens och vars vi var när vi vandrade omkring till stan och sist men absolut inte minst; vi var på Vintergatan i nästan en timme. Jag gick alltså omkring där och skämde ut mig, folk glodde och jag såg det inte. Så såg ni en tjej som såg helt lost ut och gick armkrok med två snyggingar; det var jag!
Sjukt roligt var det iallafall, kvällen avslutades på bion, vi såg Unstopable - jättespännande, se den!

Med utkletat smink och halvt fungerande ögon landade vi i min säng och jag har druckit glögg för första gången på två år? Älskar er mina små tap!
Marika skrev:

haha jag älskar dig med !


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-11-27 KLOCKAN: 03:37:46
Caroline skrev:

hihi busigt!


DATUM: 2010-11-27 KLOCKAN: 11:40:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.