alltså herregud hur mitt rum ser ut, nästan som om ett tefat har kommit och släppt en bomb med kläder. ska skylla på det...

Alltså mina sömnvanor måste få en radikal förändring och det nu! Igårkväll somnade jag med datorn i knäet när jag såg Kenza & Tyra show, vaknade en halvtimme innan bussen går, som vanligt. Nästa vecka ska jag försöka testa att ställa väckaren ännu tidigare för att se om det är då som jag sover som lättast, så att jag faktiskt hör min väckarsignal, som jag inte gör nu. Eller är det min mobil som tycker att det är olagligt att stiga upp halv sju? Hoppas det...

Rusade till bussen som vanligt, hade ett utvecklingssamtal som var riktigt bra. Gillar verkligen mina lärare, den ena svamlar på om allt och ingenting och säger så roliga saker, den andra är som.. jordnära. Hon sa iallafall att jag än så länge har ett starkt VG i Omvårdnads, men att jag ska vara nöjd med G, och att jag inte behöver satsa allt krut på skolan just nu, har tillräckligt med krav redan.

Efter skolan kom Stina och hämtade mig, så jag var i stallet någon timme, riktigt mysigt! Svettades dessutom i tre-fyra lager kläder, sköööönt! Luktar stall nu, så jag ska hoppa in i duschen och sen träffa Marika och Oscar. Vad ska du göra ikväll?

Mössan och tshirten är från H&M, kavajen kommer från Bikbok och jeansen är från Cubus. Ringarna är från Glitter/Bikbok.
LYDIA skrev:

sv: Säkert! Tror jag kommer kunna få tag på en film av föreställningen sen, kan visa dej nån gång om du vill :}


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-11-26 KLOCKAN: 19:11:16

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.