skriv, skriv, skriv!

Min söta lilla bok som jag köpte på Dollar Store för en tjuga.
Jag skriver i denna bok varje kväll, har nyss börjat om efter ett långt uppehåll. Jag vill kunna kolla tillbaka om flera år och se vad jag tänkte, hur det riktigt var. Jag vill kunna få ur mig allt och jag går och ältar på dagarna, jag har nått knäpp i min hjärna, om jag kommer på något kan jag inte sluta tänka på det förrän jag berättar det eller skriver ner det. Det kan vara vad som helst, typ vad jag ska ha för kläder dagen efter, berätta något för Oscar eller typ vad jag ska äta till middag.
Varje kväll sätter jag mig alltså i sängen, just nu ligger boken inte undangömd som min förra gjorde, jag glömde alltid bort eller orkade inte ta fram den, så det är bara att plocka upp pennan och skriva.
Jag censurerar inte, försöker i alla fall att inte göra det och jag har inga hinder, om jag vill får jag skriva 10 sidor och ibland blir det bara några rader. Jag skriver om vad jag gör på dagarna, om det har hänt något, mina tankar och allt som förstör.
Jag tycker verkligen du ska leta fram en gammal bok och börja skriva, det behöver inte vara "såhär var det förr" för det kommer du nog alltid minnas, det är de små sakerna som måste komma ner på papper. Jag tror jag har 3 eller 4 böcker som jag skrev i förr, som numera är bortgömda för mig själv, för att inte jämföra.
Lycka till!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.