moas hemskt intressanta dag

En trevlig dag har jag just genomlevt, eller okej, den är inte slut än, men aja.
Stressade sönder imorse, hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig, allt bara failade. Ska vi säga att jag hade två trevliga lektioner sen? Jag var ensam som hade UP, nästan, så jag satt i 55 långa minuter och skrev på SO:n, sen hann jag en 10 minutare (en rast, inget annat!) tills vi hade extrasvenska, fortsatte på SO:n. Visste ni att medelåldern i Zimbabwe är 36 år? Om jag bodde där hade jag typ redan levt halva mitt liv, hemska tanke...
Gud vad tråkigt inlägg det här blir känner jag men det kan ni nog stå ut med.
Stressade hem på lunch efter bilden, åt fiskpinnar ute i den sköna solen. Om ni kollar när jag skrev föregående inlägg ser ni att det står 12:28:29, klockan 12:30:00 börjar svenskan, jag hoppas att det räcker som ursäkt för min underbara rubrik! Flamsade runt hela svenskan, jag, Marika och Oscar sprang fram och tillbaka i korridorerna, ringde bibiloteket, gick till bibiloteket, lånade en bok, kollade lite på en film på youtube, och sen... slutade vi och flamsade hela vägen hem också!
Följde Marika hem och pluggade fysik, om det är möjligt att ha roligt när man pluggar fysik var det det vi hade! Solade lite, Marika fick söta fräknar och blev småbrun, jag blev knallröd och ser ut som en räka;D
Ska vila klart, kanske skriva lite på HK:n, sen drar jag till Marika för att se Desperate housewives och Cougar town med henne och Oscar! (Om jag far dit vid halv sju-sju så hinner vi nog förbereda oss för tv:n tillräckligt länge!)
marikas bild

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.