moas basgarderob

Jag har suttit och kollat igenom en massa bilder från 2010, eller bara de som finns på minneskortet, märker att jag måste rensa lite där. Jag är endå den som har flyttat runt bilder mest! Massor med dagens outfits och bilder på mig som Fanny tagit som jag knappt varit medveten om och ännu mindre minns!
Men aja, jag har fotat min basgarderob nu, enjoy!
Som jag har sagt förut, utan gina linnena existerar inte min garderob, allt hänger på dem! På bilden är det i för sig mammas linne från Bikbok eftersom mitt är i tvätten. (Alltså får hon offra sig för laget, hennes mål i livet är ju att jag ska kunna se någorlunda bra ut i mina kläder!)
Numero dos är den stora väskan där allt rymms. Som funkar till allt. Som man bara slänger över axelen så har man med sig allt man behöver. Tragiskt att jag köpte min på Accent för knappt en månad sen...
Skinnjackan är verkligen ett måste i varje flickas garderob, även min. Det självklara valet till det mesta!
Och så pärlörhängena, nog för att detta bara är ett och det råkar vara Fannys men ändå, pärlor överhuvudtaget! Jag tror faktiskt att jag har pärlor i öronen 5 av 7 dagar!
Svarta basic leggings i mitt hjärta. I allas hjärta. Är jag utan dem rasar min garderob också, ingenting funkar?
Blå, tajta jeans utan slitningar eller konstiga tvättar är det bästa som finns. Inte. Jag hatar att köpa jeans, kanske därför jag inte har många par i min garderob och kanske även därför jag inte har de perfekta basic jeansen heller? Visst, jag gillar mina, men de är för långa och sitter konstigt på kroppen. Borde köpa nya...
Ljusa tygskor i All Star modell är även det ett måste. Eller... jag skulle överleva utan dem, men det gör så mycket i outfiten! Klär ner en fin klänning, ser fina ut till vardags och är lika fina till leggings som till jeans. Underbara. Och så ett par söta ballerinor som det bara är att stoppa ner fossingarna i, sen är man fit for fight!
Svarta långärmade tröjor är jag verkligen inte sugen på nu. Snarare motsattsen, alltså vita. Men ja, funkar all the time när man har bråttom eller bara inte orkar. Båda mina kommer från Bik Bok.
En enda sak glömde jag, den svarta cardiganen från H&M, ligger i tvättkorgen och är alldeles för tung för att lyfta. (Eller är det jag som är lat?)

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.