jag hjärtar solen

Ååååå vad det är skönt ute! Sitter ute med datorn på altanen och lyssnar på bra musik, kan det bli bättre?
Cyklade till Marika strax efter förra inlägget, spelade kort och låg i solen tills Oscar kom, i för sig fortsatte vi att ligga i solen och spela kort, men aja. For hit, hoppade lite, gick och gungade och bara njöt av det varma vädret! Det är verkligen som en sommardag, vårat gräs är grönt, solen skiner, man överlever mer än väl i bara linne och det finns inga måsten. uuuuuunderbart!
Nej, nu ska jag träffa Marika och Oscar och dra ner på alba och köpa glass. Eller... de ska köpa glass och jag ska njuta av att livet känns så pass bra för tillfället!
SNYGGARE ÄN NÅGONSIN! not.
BECKA skrev:

Supergulliga moa, vill du bjuda in mig på bloggsvar? (A) Puss!


BECKAs blogg: http://beckaas.se
DATUM: 2010-05-15 KLOCKAN: 20:46:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.