jag försökte locka mitt hår imorse

Världens sötaste tröja kommer från Marikas garderob, ursprunglingen från Gina Tricot.
Kjolen och ringen är från H&M
La shoes kommer från Din Sko (haha, jag och min behandlare har likadana^^)
Ja, alltså, Umeå idag. Har inte så mycket att säga, vi kom väl inte riktigt framåt, har bara insett hur galet mycket jag måste ha gjort och klara för att få vara med i första gruppen av ätstörda flickor och pojkar som börjar den nya mellanvården med DBT inriktning i höst! Vill så gärna, så gärna, men jag vet inte, pallar jag? Kan jag? Orkar jag? Vill jag? Det känns som om tiden är för kort, nu är det bara några veckor kvar till sommarlovet och sommarledigheter. Sen tror jag vi har tre eller fyra veckor innan gruppen drar igång, ojojoj... Jag vill så gärna att jag bara kan go with the flow och att jag slipper kämpa för det, slippa tankarna som kommer.'Vi tar den sen kanske?
Haft en bra dag?
L skrev:

Vad är det för saker som du ska ha gjort och klarat tills dess? Finns det några "krav" för att få vara med där?

Jag tror säkert att du klarar det, du klarar allt om du vill!


DATUM: 2010-05-12 KLOCKAN: 20:29:40

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.