ge snyggmoa en puss

Brillorna är från H&M
Linnet köpet jag på Gina Tricot
Bikinin fanns att köpa på Åhlens och byxor hittade jag i mammas garderob, ursprunglingen från Vero Moda.
Egentligen hatar jag att vika upp långbyxor, men idag fick de bli så, det är för kallt för shorts men för varmt för långbyxor och jag orkar verkligen inte dra på mig ett par leggings(a)
Och ja, det gick bra igår. Vi glömde bort fikat, så det blev en halvtimme senare. Det gjorde absolut inget, vi hade liks ändå precis flyttat våran brasa och fått igång den igen + att Marika och Mathilda hann fara på Alba och köpa cola. Och Oscar, han är bäst för er som inte visste det. Precis när vi skulle fara och släckt elden sa han "Moa, ta sista skvätten på provivan, jag såg att du lämnade den men ville inte säga något när alla hörde" jag är helt chockad att han säger det, så underbart bra! eller okej, jag lämnade ju för att jag inte ville ha, men egentligen vill jag dricka det för att ge ana en spark i magen! Följde Anton hem sen och såg Kick ass med Marika, Anton gjorde en massa annat^^
Idag blir det att sola med Marika, dessutom kommer farmor, farfar, mormor och morfar också och äter middag, mamma fyller år imorgon. Vad ska du göra idag?
Anonym skrev:

fasen, du är så bra!


DATUM: 2010-05-23 KLOCKAN: 12:43:47
Janina skrev:

fina moa!

Ta hand om dig nu snygging :)


Janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-05-23 KLOCKAN: 15:34:36

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.