en trevlig kväll

Jag hade en trevlig kväll, och jag varnar er redan nu, jag kommer nu skriva allt vad som hände, inte den roligaste läsningen, men det är kul för mig hahahha.
Vi gjorde en finfin brasa, även om det tog lite tid innan veden infunnit sig, tyvärr blev brasan lite för varm (hur man nu kan hålla en brasa kall?) så vi sprängde några klippor, för er som undrar kommer det ta 600 år innan det återställs!
Gungade, red hästar (sånna som finns i lekparker haha) spelade lite kubb och tittade när Kim och Camilla simmade i det iskalla vattnet. Åkte lite moppe, satt och pratade/skrattade, hade ett litet kottkrig och påväg hem cyklade jag lika snabbt som Mathilda körde moppe, det ni!
Det är lite synd faktikst, att man inte kan få samma stämning som det var sista halvtimmen under hela kvällen, jag ville inte fara därifrån men med sömnmedicin i kroppen + att klockan var en bit över 1 och jag skulle stiga upp 8 som vanligt blev det inte längre.
Mamma har party, party i huset ikväll (okej, i partytältet hos grannen) vilket innebär att finaste Sara kommer, kanske blir det att dra på skumdisco, vi får se och förhoppningsvis ha allmänt roligt ikväll med!
(och btw, checka in detta!)
haha en ny favvobild, från det att jag fotade headern, älskar min tunga ♥

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.