varför stalka mig hela tiden?

Nu kommer Twilighttönten inom mig fram, jag ska se Eclipse ikväll! Jag tycker det är lite tragiskt att jag inte är helt galen som inför New Moon, eller, i biosalongen satt jag, Moa, Emmy och Rebecca och mosade varandras händer. Ett halvår innan läste jag allt jag hittade om Twilight/New Moon, idag läser jag inte ens Twilightsweden(ajabaja!).
Jag har inte så höga förväntningar på Eclipse, jag gillade inte riktigt boken, det var för mycket Bella och Jacob eller Bella och Edward. Team Edward!♥ Men det jag har läst verkar som om Eclipse är den bästa filmen, jag är skeptisk. Twilight känns fortfarande lika bra, efter att ha sett den 30+ gånger, nog för att det var ett tag sen jag såg den, men ändå, New Moon var bra, men jag har knappt sett den 5 gånger. pinsamt....
Satt och diskuterade filmerna/böckerna med Lovisa och Johannes igår, de är inte några stora fan, snarare tvärtom och kom fram till att filmerna verkligen är udda. Det är inte meningen att de ska se ut som bra skådespelare typ, alltså Cullens är ju som frånstötande Twilight, inget kroppsspråk eller så, jag tycker det är bra skådespeleri, att verkligen verka udda och som en vampyr, men det tyckte inte Johannes.
Haha, jag älskar att använda bloggen som diskussionsforum för mig själv, för så är det verkligen. Jag tänker en liten tanke och tänker sen "det här ska jag blogga om!" och det resulterar till ett halvlångt inlägg där jag pratar fram och tillbaka om något helt ovärt där ingen kommenterar.
moa skrev:

jag hade typ inga förväntningar på den, eftersom jag tyckte minst om den boken. men jag blev så glatt överaskad, för den var så himla bra!


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-06-30 KLOCKAN: 21:11:15

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.