värde; 937kronor

Mascaran köpte jag på Lindex, den kostade bara 99;-, ordniarie pris är 139;-
Skorna, som jag tänkte ha på skolavslutningen, köpte jag på Scorett. Ordinariepris: 499;-. Tag 2 betala för en. Marika tog en, 250;- betalade jag.
Snyggingshortsen, har letat sjukt mycket efter ett par höga, beiga shorts som kan ta över efter chinosarna i sommar, 79;- på JC. Ordinare pris: 299;-
Plus att jag köpte tre par söta trosor på Gina Tricot, men jag tycker inte ni behöver se dem faktiskt!
Är hemskt nöjd med hur jag spenderade klasskasse pengarna, även om jag ångrar att jag inte forsrände, det verkade så kul! Shoppade alltså för 577;-. En hel del sparade jag!
Fanny fyllde 14 igår (grattis!) så ikväll blire party, party, eller? Mormor, morfar, farmor och farfar, kanske inte värsta partyfolket?
olivia skrev:

snygga saker den där mascaran är as bra! :)


olivias blogg: http://ooliviia.blogg.se/
DATUM: 2010-06-16 KLOCKAN: 17:55:45

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.