plugg, plugg, plugg

Mina nitörhängen kommer från JC
Koftan, t-shirten och strumpisarna är från H&M
Shortsen är från Bikbok
Skorna köpte jag på Skopunkten och ringarna är både egenpysslade, ärva och köpta på både H&M och Glitter
Även denna dag lyckades jag försova mig, men det gick ändå. Stressad till tusen över allt, skolarbeten som ska in, papper som behöver pluggas på, städning som behöver göras, folk jag måste prata med, kläder jag måste köpa och lärare som jag vill ta ett snack med. För tillfället springer jag runt, i sista minuten, och frågar om jag kan göra något för att höja mitt betyg. Nej, säger de flesta, och sen säger de "om du hade varit med mer hade du lätt fått ett VG". Surt. Men ja, jag behöver egentligen bara ha G i kärnämnena eftersom det inte har sökt så många till Omvårdnads, men ändå så kämpar jag på för att få betyg i alla ämnen, helst höja alla till VG, varför? Jag skäms över mina betyg...
Caroline skrev:

Du har inget att skämmas för! Du har kämpat på så gott du kunnat. Tänk istället på vad du lyckats åstadkomma trots att du inte kunnat arbeta på lika villkor som dina klasskompisar, väldigt imponerande!!


DATUM: 2010-06-02 KLOCKAN: 14:09:44

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.