moa hjärtar gungor

Kvällens outfit bestod utav linnet från Gina Tricot, kjol från Cubus, väska från KappAhl, strumpisar från ICA haha, mina gladiatorer från EuroSko/Duffy och massa ringar.
Jag har haft en sjukt trevlig kväll, herregud vad jag kommer sakna niorna på Örjansskolan! Tur för mig att jag hinner träffa dem imorgon, och förhoppningsvis ska alla dra till samma ställe på kvällen. Ska pyssla ihop ett inlägg med några söta bilder, hoppas ni ha haft en trevlig kväll!
LYDIA skrev:

Mooa! Du är så sööt! Såg massa bilder på fejjan från eran middag eller vad det nu var ni hade för er, så fin du är ju! Bamsekram! :*


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-06-18 KLOCKAN: 12:09:34
mergime- [kampen tillbaka] skrev:

sv; usch usch, vad mycket folk som är inblandad i ens liv.det sjuka är att de inte finns tillräckligt det läkare nu :S


mergime- [kampen tillbaka]s blogg: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
DATUM: 2010-06-18 KLOCKAN: 13:31:42

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.