moa 3,5

Jag älskar att leka med barn. Jag har just kommit på varför. Jag är precis likadan som dem, jag vill leka lika mycket. Strax före den första bilden togs var det jag som satt i traktorn och lillkillen puttade på. På avslutningsmiddagen gungade jag som aldrig förr. Idag fick jag hoppa hopprep med barnen, spela roll om jag fick stå och lukta på marken för att de skulle nå över mig, det var jättekul! När vi var hos mormor och morfar och åt för ett tag sen var det jag som satt och tuggade med öppen mun och sa "kolla Elvis, kolla!" medans han sa "äckel, äckel". Jag kan sitta i evigheter och leka med bilar eller bygga lego med pojkarna men det absolut bästa med dagis är kramarna. Och pussarna. När de vill mysa. Finns det något gulligare?
Mamma skrev:

Och du är ju helt makalöst fin med alla småbarn! Ingen kan som du ta dem på deras nivå, du har fallenhet för barn!

Jag älskar dig!


DATUM: 2010-06-28 KLOCKAN: 22:04:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.