min dag i bilder

När klockan slog, kvart i nio kanske började vi vandra mot Gunsen. Jag och Marika var aspepp på att posa på kort, men det blev snabbt långtråkigt eftersom våra snyggaste poser redan var använda. Så istället fotade vi när vi gick...
...och gick och gick och gick. En timme och tjugo minuter tog det, snabbare än vi hade väntat oss, men det var lite smådrygt vissa stunder.
Vi satt oss vid en brygga och min kjol bestämde sig för att blåsa åt alla håll än vad jag ville, uppåt alltså. Lärarna började grilla hamburgare...
Adam sa hej och jag posade medans de andra åt hamburgare.
Jag och Marika posade lite själv, mätta och belåtna efter hamburgaren. Helt plötsligt dök ett par tuffa pojkar upp bakom oss, men vi gav dem dissen för att...
...klappa fina hästar! Och Marika fick en stöt av stängslet. Precis när hon rörde vi det sa jag "är det inte el i det?" joo, fick jag som svar^^
Samma pojkar hittade vi liggande på marken, men de fick dissen och vi vandrade vidare för att tillslut nå målet; bergsbyglassen! Jag fotade medans de andra åt mjukglass haha.
Vi hoppade på bussen in till stan och Emelie provade ett par mindre smickrande brillor^^
Marika drack en slush och jag och Oscar posade på för fullt, det var riktigt skönt bredvid ISAK hahahahhaha.
Jag har haft en trevlig dag, lite ont i tårna och skavsår, men det får jag stå ut med, snart får ni se min fina shopping också!
emelieeee skrev:

Dagen ägde ganska hårt! <3


emelieeees blogg: http://emelielahti.blogg.se/
DATUM: 2010-06-10 KLOCKAN: 19:28:13
Lina skrev:

Åh så fina bilder! :D


Linas blogg: http://linastenbergs.blogg.se/
DATUM: 2010-06-11 KLOCKAN: 14:09:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.