jag kör på sommar idag

Mina brillor är från Glitter, likaså mina peaceörhängen. Korset är mammas, men jag vill påstå att jag har tagit över det, jag tycker det är så sjukt fint! Visst, det hänger en Jesus där, men det tänker man inte så mycket på. Bikinin är från Åhlens, linnet från Gina Tricot och shortsen från Bikbok.
Kvällen ska spenderas med Marika och Oscar, säkert ska vi träffa någon fler om det fina vädret håller i sig. Eller för tillfället har vi en tre konversation på msn och, som vanligt, hänger jag inte med i våra planer haha. Men en trevlig kväll förväntar jag mig! Vad ska du göra ikväll?
maria skrev:

tycker om din blogg (:


marias blogg: http://flickammaariia.blogg.se/
DATUM: 2010-06-11 KLOCKAN: 19:52:04
MalinSofieLarsson skrev:

LOVEIT!


MalinSofieLarssons blogg: http://mycketsuburbia.blogg.se/
DATUM: 2010-06-11 KLOCKAN: 22:25:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.