burriburri

Fjärilarna flaxar i magen. Det smakar makaroner i munnen. Jag ryser och fryser. Det dinlgar i öronen. Jag snart plinga på dagiset Kojans dörr. Nervös? Ja!
Jag fattar egentligen inte varför, jag har praoat där förr och jag vet någorlunda hur det funkar, och jag är superpeppad! Har varit på nån introduktionsdag tidigare idag, det var hemskt oinformerande och jag var supertrött. 20 minuter innan det började klev jag ur sängen, det tar 15 minuter att åka dit. Men joda, det fixade jag, eller bara några minuter efter steg jag innanför dörrarna och mötte åskådarnas jubel, nästan?
Dessa två underbara människor tyckte jag var mesig som skulle fara hem och sova vid halv ett, pax skylla på er för att jag försov mig!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.