babyolja+solkräm+bara ben

Jag är trött, så trött. Det tar på krafterna att vistas ute 20 av dygnets 24 timmar. Att leka hela dagarna är också sjukt tröttande, jag förstår inte vars barnen får all sin energi ifrån? Haha, nu låter jag som en 80 årig tant men det är konstigt att man blir så trött av att leka/putta fart på gungorna/bära barn som inte får sig ner från taket/bygga slott av kuddar/hoppa hopprep samtidigt som man försöker trösta en unge som vill upp på ryggen. Menmen, jag gillare!
Tröjan är från Åhléns, bikinin lika så, shortsen är från Bikbok och skorna från EuroSko. De få som ser väskan ska jag berätta för att den fick jag från VR.
Fridah skrev:

**



TACK snälla du!:) Va fin du är !!


Fridahs blogg: http://Fridahs.se
DATUM: 2010-06-23 KLOCKAN: 16:47:26
samira skrev:

Härligt med så fint väder:)


samiras blogg: http://dittlivdittval.blogg.se/
DATUM: 2010-06-23 KLOCKAN: 17:16:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.