vill ni ha lite vin? njaa... vi är redan höga på livet!

Ni anar inte hur grymt bra kväll jag hade igår! Bara bra saker och bara, haha åh, jag är fortfarande lite hög på glädje! Jag och Marika träffade massa folk vi kände, hängde med Emma, Matilda och Cicci och dansade i ett tält med bra musik. Hörde inte vad de sjöng, men stämningen var sådär sjukt härlig och vi hoppade upp och ner samtidigt som vi skrek av skratt. Så underbart! Jag ska tillbaka ikväll, med Marika och Oscar och förhoppningsvis ha en lika megabra kväll! Min kjol samarbetade med mig igår, gled inte upp och var snäll och flashade inte mina personliga delar, men ikväll ska jag nog klä mig annorlunda. Varmare. Har i efterhand fått veta att bandet hette Pulpa, udda namn men de fanns på Spotify tydligen!
Idag ska jag försöka göra klart i garderoben och det pratades om att vi skulle fara och flyta i älven! Vad ska du göra idag?
Lisette skrev:

Jag såg dig i entrén till tältet där Pulpa spelade! Det var sjukt kul (särskilt de epileptiska ljuseffekterna, haha).


DATUM: 2010-07-25 KLOCKAN: 15:40:55
Emma skrev:

Det va helt asum!!!!!!! :D sjukt kul kväll asså! :)


DATUM: 2010-07-25 KLOCKAN: 19:36:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.