jag kör inte som marika, 4 inlägg på 40 min

Jag har verkligen haft två toppendagar. Pratat med Marika om sånt man bara säger klockan 5 på morgonen, om livet och döden, pojkar, om hur glad jag är för att hon finns och om mina tokigheter som bara gör att jag hänger mig kvar i sjukdomen. Och hur vi ska sova. Sov inte så många timmar, men det kände jag inte av förrän vi nådde staden, ingen av oss var särskilt pratglad, men det gör då ingenting! Provade tusentals plagg, nästan, la undan en kjol som jag ska prova igen idag, och så såg jag att de hade en jättefin shortsdress på Åhléns som också behöver provas! Idag är jag då utvilad men mina och Marikas planer verkar ha gått i kras, vi tänkte hedra Vitbergsbadet med våran närvaro, men vädret är piss, så kanske inte...
vill så gärna skriva "min helg i bilder" men nja, det är ju inte riktigt helg. Eller?
Marika skrev:

lördag hela veckan!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-07-16 KLOCKAN: 17:34:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.