täcke+soffan+bra musik+datorn - kan bara bli hög mysfaktor!

Bloggningen sög verkligen igår, jag vågar knappt titta på statistiken, kommer säkert ha halverat läsarantalet haha.
Hade det iallafall jättebra igår! Mina ben tyckte inte riktigt samma sak, efter en ridtur, cykling fram och tillbaka till Ursviken där jag lyckades pricka in varenda uppförsbacke som finns för att komma till Marika, trodde jag skulle få vila benen när jag satte mig på frampakethållaren men mina byxor var insmörjda med glidmedel! Nästan... det kändes som det! Gick till Oscar med en tung moppehjälm och fick snålskjuts ut till Storgrundet. Bar stenar och formade om min rumpa så att den blev platt, brände knäna och fixade en ny god lukt, nästan som parfym, till mitt hår och alla kläder - röklukt. Mumma... Skrattade och hade allmänt trevligt igår runt elden.
tog inte marika fina vimmelbilder haha? en och en...
oscar, moav, elina, filip, jenny, sanna, albin, viktor, jonte, nicke och så elin, sanna, jag och marika
Sanna skrev:

Haha jag gillar att du nämnde mig två gånger! :) Det där var nog en av dom mysigare grillningarna. Måste göras om :D


Sannas blogg: http://ssannan.blogg.se/
DATUM: 2010-08-01 KLOCKAN: 00:38:22

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.