näsa, det heter näsa, nos har katter och hundar, inte människor!

Hade ett bra samtal med min behandlare idag, vi har mest bara pratat om vad jag har gjort sen vi sågs sist och kommit fram till att sommarlovet har varit välbehövligt. Jag ska erkänna att jag mår mycket bättre än i maj. Jag var stressad som ett as över alla prov och inlämningsuppgifter och det var så jobbigt att vakna på morgonen och vara uppe på kvällen - somnade alltid när vi såg film. Det är kalasskönt att sova till 11-halv 12 och bara chilla hela dagen. Hoppsan ska vi träffas? Hoppsan jag somnade i soffan. Hoppsan jag ska på stan. Hoppsan jag gjorde ingenting idag. Hoppsan vad bra!
Och så blev jag så himla glad, det verkar verkligen som jag ska få vara med i den första gruppen till färdighetsträning! Jag har en del jobb kvar innan jag är "klar" i fas 1, men min behandlare sa så snällt att jag var en sån person som var peppande och skulle vara en bra person att ha med sig under sin resa mot friskheten. Kul!
Att träffa Carro var också jättemysigt, jag har verkligen haft tur med mina kontaktpersoner! Och vem det än är som ligger inne på avdelningen nu och har Carro som kontaktperson - lyckost dig!
Fick två jättefina presenter också, tack, tack, tack!
Ebbas Stil läste jag i vintras på avdelningen, har önskat 500 gånger att jag hade en egen att kolla i lite då och då, och nu så, perfekt att den är rosa och söt, då är den tillräckligt fin för att få ligga framme!
Och så sånna här kort, man ska ta ett varje dag och så står det t.ex. fantasifull, då är det bara att tänka efter "vad är fantasifull för mig?" och så är man det resten av dagen! Jag ska försöka hitta på någon rolig lösning som gör att jag verkligen börjar och fortsätter med dem!
Lisa skrev:

Jag håller med din behandlare, du är otroligt peppande och världens finaste moa helt enkelt!


DATUM: 2010-07-26 KLOCKAN: 17:15:12
Caroline skrev:

Tack själv för en trevlig, trevlig fika!


DATUM: 2010-07-27 KLOCKAN: 12:33:50

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.