när skaffade jag alla grejer?

Städar garderoben. Har dragit ut alla kläder på golvet. Nu ska jag bara prova alla kläder för att se om de fortfarande är fina/passar/hör hemma i min garderob. Wohooo. Jag fattar inte hur jag kan ha så mycket kläder och aldrig ha något att ha på mig? Men nu har jag iallafall köpt saker till garderoben och när jag rensar får jag ju mer plats=jag kommer se vad som finns där i/kan shoppa mer!!! Behöver så mycket nya kläder, men jag panikar för att jag inte vet hur jag vill gå klädd i höst. Jag har redan slutet på augusti istället för juli. Såhär blir det varje sommar, eller, förra sommarn var extrem, i början på mitten av juli när jag fick börja vara ute med rullstolen köpte jag höstskor, tjocka koftor, halsdukar och började fundera på vinterjackan. Haha åh, hur ska ni gå klädda i höst? Inspirera mig!
Min shopping alltså. Hatar egentligen att visa mina underkläder, men eftersom de var snordyra, (och mamma betalade) jag är duktig och köpter ekologisk bomull och eftersom ingen annan ändå ser dem - varför inte visa? 129 kronor (ja, för mig är det snordyrt för tre par trosor som är helt basic) på H&M. Strumpbyxorna kostade 89 kronor på Åhléns, i storlek 42-46. Hehe, 10 storlekar större än vad jag brukar ha, men mamma sa att tunna nylonisar typ drar ihop sig, och jag har letat som en tok efter ett par prickiga sen mina gick sönder. Koftan kostade 300 på Monki, jag och lillasyster köpte den tillsammans. Och så mina älskade morotsbyxor, även de från Monki för 300 kronor. Är lite osäker på vad jag tycker, även om jag älskar dem haha. De är för stora i midjan och för korta i benen, dra ner dem nedanför navlen kanske du säger, men det är inte så jag vill ha dem! Får lösa det där på något sätt...
Anonym skrev:

Jo men självklart så menar jag inte destruktiv som i att skära mig resten av livet. Jag kommer förbi en inaktiv destruktiv människa, såsom en alkholst blir en "frisk" alkholist och aldrig dricker mer. Varesig man tänker att man aldrig mer kommer vara en alkholist tillexempel, så kommer man alltid vara en inaktiv alkoholist.

Sen så är jag inte speciellt destruktiv längre, mycket pga mina tankar och inställning, som jag ändrat själv. Blev erbjuden mbt, som är en nyare variant av dbt, men tackade nej för att det skulle göra min skolgång jobbigare :)


Anonyms blogg: http://conler.se
DATUM: 2010-07-23 KLOCKAN: 19:13:41
Anonym skrev:

Nej är ej helt fri med sådant nu, men det kommer! Ibland får jag utbrott och i princip slår sönder mig själv. Men inte ofta men ja det händer inte lika ofta längre. Snart är det nog borta med lite träning.



Bra gjort vännen faktiskt! Önskar jag hade möjlighet till samma sak.


Anonyms blogg: http://conler.se
DATUM: 2010-07-23 KLOCKAN: 19:26:11
maria skrev:

Koftan var jättefin!!


marias blogg: http://mariadaos.blogg.se/
DATUM: 2010-07-24 KLOCKAN: 00:14:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.