jag ska klara det här utan lari, jag ska, jag ska, jag ska! hjälp? någon..?

Jag har lite designidéer inne i huvudet som jag hoppas får förverkliga inom en snar framtid, men tyvärr har ju DDB bytt plattform till Wordpress, vilket gör att jag inte hittar ett skit! Man är ju van den gamla designen och hur alla inlägg var uppbyggda osv, efter x antal designer vet man ju vad man vill ha och vars man ska leta, men inte nu längre. Håller på att fixa till grunderna, d.v.s. fixa färgerna, ta bort onödiga ord och texter, fixa menyn och inläggssidan och piffa till länkarna lite. Jag vill verkligen kunna visa er en ny, ordentligt gjord design när jag är klar, inget äckligt slarvjobb! Ska försöka att:
- Fixa en tydligare Startsidan knapp.
- Ändra om infon om mig.
- Byta färger och fixa till länkarna som jag aldrig lyckas med.
- Göra bloggen lite personligare, bilder osv.
- Göra en astuff header, har en idé men vet inte hur jag ska genomföra den.
- Göra rubrikstexten mindre, jag har så långa rubriker jämt!
- Göra en väl synlig bloglovin' knapp, samt en fungerande RSS knapp.
- Kanske bygga ut lite på kategorierna.
- Fixa lite copyright och annat småpiff.
Har inte ni några idéer? Det är ändå ni som läser bloggen, vad saknas, vad behövs inte? Har du någon megabra kod?
Ine Henriksen skrev:

Ha en riktigt fin kväll!

Kramar


Ine Henriksens blogg: http://inehenriksen.blogg.se/
DATUM: 2010-07-20 KLOCKAN: 18:19:07
Clara skrev:

Jag hjälper dig gärna, i utbyte mot en liten peng dock. Kan en del, alla de jag designat för har definerat mitt arbete som "megafantastiskt".

Sköt om dig, oavsett vad du svarar på detta erbjudande.



Styrka, värme och kramar,

Clara


Claras blogg: http://klorid.blogg.se/
DATUM: 2010-07-21 KLOCKAN: 21:05:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.