home, sweet home

HEMMAAAAAA! Fast bara i några minuter till, jag drar på Trästocks med Marika strax. Melissa Horn är kvällens artist, eller ja, en av dem, men det är henne alla vill se. Har aldrig hört henne men alla säger att hennes musik är underbar, så, varför inte lyssna när den är som bäst - live? Har däremot sett henne, hon skulle spela på Go' kväll på SVT i höstas när jag och min BUP lärare var på studiebesök, såg en liten skymt av henne och den vita flygeln.
Är lite småstressad, mitt hår är så sjukt äckligt, sist jag klev in i en dusch var måndag morgon - ni kan tänka er alltså! Har låtit min lugg ligga under kranen ett tag och resten av håret är i en svans, men mina kläder - usch och fy och blä! Jag ser helt galen ut, men jag hinner inte byta och hålla på och trixa, jag vill fara nuuuu! Inte slösa en enda minut!
tänkte plåga mina fötter i dessa ikväll, stackars dem - men vad gör man inte för att hamna i Marikas höjd?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.