efter 4 cykelturer/dag i en vecka vet jag fortfarande inte hur lång tid det tar att cykla till dagis

Jag och de söta Bridgesbarnen cyklade till rampen där de föll omkring och behövde kissa, hemsktx100 när jag måste hjälpa dem! Tänk om de kissar på mig! Men det gick bara bra, föräldrarna kom hem tidigare så jag följde Marika, Oscar, Sanna och Lydia och badade vid Kurjan. Det var verkligen ett minne för livet, jag var nästan först i och jag var sist upp! Har aldrig hänt förr och kommer knappast hända igen. En snäll gubbe tyckte synd om oss och sa att det fanns en bastu vi kunde låna, sköööönt! Cyklade hem till Marika och såg "Barnhemmet", skulle vara en skräckis men jag klarade att se den! *Applåder*.
Ska tillbaka och jobba nu, skönt att det är helg och jag kan sova på morgonen, sista dagen på måndag!
Jennifer skrev:

Sv: okej, har du hållt på med hästar länge? :)


Jennifers blogg: http://jennanlarsson.blogg.se/
DATUM: 2010-07-09 KLOCKAN: 12:57:55

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.