bort med ränder på fötterna och in med ny färg på ryggen!

Har varit med Marika en tvärt, vi målade naglarna (turkosa, ofcourse!) och gick ner mot Alba och köpte godis/en tidning till mig och satte oss på bryggan nere vid Kurjan. Pratade om en massa saker, sånt som flickor gör. Kläder, pojkar och konstiga saker. Måste bara säga att jag är så sjukt glad över att kunna säga att Marika är min bästa vän. Oscar också för den delen.
Har inte så mycket att blogga om, jag ska till mina tremeningars stuga imorgon på dagen, bada i deras pool och läsa SOLO. Är det fint väder planerar jag att hälla ner massa solkräm i en panna och sen tillsätta några nypor barnolja och sen i med Moa. Steka riktigt ordentligt. Hej hudcancer!
Iallafall, jag är sugen på frågor och eftersom jag har den finurliga lilla boxen i menyn som kallas bloggsvar.se tycker jag ni ska fråga mig något, så jag kan sitta imorgon kväll när jag och Marika har gått skilda vägar. Är ni riktigt lata, tryck på den här meningen så kommer ni direkt till min bloggsvar sida! Ska väl bara varna er lite snabbt om att jag inte svarar på vikt och bmi frågor.
jobbigt för Oscar att vara bortklippt, men han såg ut som en våldtäktsman på den där bilden haha:)
Jennifer skrev:

sv: Tack! :) hästar är verkligen underbara djur, det var tråkigt att det dära stallet la ner..


Jennifers blogg: http://jennanlarsson.blogg.se/
DATUM: 2010-07-14 KLOCKAN: 00:24:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.