är nog hemma onsdagkväll eller torsdag, men ska bloggen verkligen hamna i koma?

FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDIG, jag är FÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDIG!
Nu ska allt bara langas in i husvagnen och sen bär det av. Peppar inte till tusen, men det kan bli trevligt att gå på stan i Luleå, shoppa på Ikea i Haparanda och göra en massa onödigasaker såsom se Bambi 2, klippa ur tidningar, spela knasiga spel och se Grey's Anatomy säsongen igen. Men Fanny ska ju med, vi planerar att vara riktiga mesar, skriva på asfalten, prata engelska med random människor och sen prata med varandra på svenska och gå omkring i pyjamas på dagarna. Men... kanske inte! Får hoppas att vädret bestämmer sig för att göra som jag vill, så att jag kan gå omkring i bikini och steka istället för att se storforsen och irriteras av alla mygg.
Jag har skrivit några inlägg som är lätta att trycka på publicera så att ni ändå får lite läsning, det blir inte som en vanliga bloggdag men hallå, bättre än ingenting? Ni får ha det supermegabäst!
Camilla skrev:

Tack så jättemycket för dina fin fina ord.


Camillas blogg: http://doden.blogg.se/
DATUM: 2010-07-19 KLOCKAN: 12:22:01
NATALIE skrev:

hoppas att ni får det jätteroligt :D

svar: ja det ska jag försöka fixa :)


NATALIEs blogg: http://naataali.blogg.se/
DATUM: 2010-07-19 KLOCKAN: 13:31:40
MADDES skrev:

Hej!



Hur mår du?



kram


MADDESs blogg: http://maddisenj.blogg.se/
DATUM: 2010-07-19 KLOCKAN: 16:56:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.