248,50;- blev det, fram med kortet, kan jag få se leg tack? tuffmoa!



Den minililla shoppingturen blev lite lång. Och jag spenderade pengar. Flera kronor. En megavacker ring från Glitter för 65 spänn, som jag har letat efter en tvåfingerring! På måndag ska jag försöka ta mig till stan igen, JC får in jättemånga fina ringar då, bland annat en tvåfingrarsring. Kjolen från H&M tog jag hem idag också, 199;-. De två bandeau bh:arna köpte jag för 49,50;- på H&M också, har inget att ha under mina linnen med ryggurringnig och djupa skärningar i armarna, så detta får vara en provisorisk lösning tills jag hittar en svart spetsbustier i min storlek...
Ska ut och hänga tvätt nu, vara lite snäll mot mamma.
CISSI skrev:

Får JC in ringarna på måndag helt säkert? Jag vet att de skulle komma nästa vecka men var inte helt säker på dag :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-07-16 KLOCKAN: 18:24:18
Marika skrev:

skitsnygga grejer, jag kommer låna kjolen av dig!(a)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-07-16 KLOCKAN: 18:36:51

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.