får jag ett nej när jag friar till daniel adams-ray kan jag ju alltid slå till på björn gustafsson istället, fast han skulle nog inte få sjunga för mig.. heter ju moa eriksson, inte carina berg!

Dag 05 – Vad är kärlek?

När det pirrar i kroppen som en kolsyrad dricka...
När jag tänker kärlek tänker jag rött, hjärtan och pirr i hela kroppen. Man är som lite hög, behöver inte sova, inte äta och tänker bara på en sak hela tiden. Han.
Men hur sant är det egentligen? Jag är inte pirrig i magen bara för att jag ska träffa mina små eeeelsklingar Marika och Oscar, inte heller när jag träffar min älskade familj och släkt eller pussas med Leia. (Våran katt)
För jag älskar mycket, jag älskar min säng, jag älskar att gå i grupp, jag älskar att träffa mina classmates, jag älskar att shoppa, slå in julklappar och att skratta.
osäkerhet, glädje, skratt, pirr, längtan, lycka, kramig, vill bara vara tillsammans.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.