sluta då moa, sluta då! okej, ska jag sluta? neeeeeeeej, sluta inte! hihihihihihi, sluta då moa!

Om det, mot förmodan, är någon som undrar vad jag gjorde igår när mörkret började komma ber jag er att kolla på de finaste mobilbilderna utav dem alla! Jag var och lekte med mina småkusiner, byggde lite tågräls, åkte lite stjärtlapp, ritade någon fin teckning och brottades. Och usch vad jag tycker om dem!
Jag får en liten tår i ögat varje gång jag tänker på att de inte alltid kommer vara 6 och 4 år gamla och älska att busa, säga tokiga saker och att leka med bilar. Jag har ungefär en miljon bilder fyllda med deras tokigheter som jag börjar le bara av att se på, för hur underbara är de inte?♥

Nu ska jag fortsätta njuta av min sovmorgon genom att vara riktigt, riktigt långsam när jag duschar!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.