moa, när går din buss? tjugo i åtta, alltså för två minuter sen. jaha, ska du inte ta den eller? jo, det är därför jag måste börja springa typ nu!

Jag tycker om överläkaren för ätstörningsteamet på BUP i Västerbotten, hon är som go' och gla' och vet vad man mår dåligt och bra av. Hon bad om ursäkt för att hon tyckte att det var bra att jag mådde bättre, för hon vet att det är många patienter som tar illa upp av det, men inte idag. Idag kändes det bra. Och det känns bra att trappa ut lite mediciner. Kanske får jag lyxen att faktiskt orka stiga upp på morgonen då?

Idag har jag annars haft massagedag med de andra VOC-eleverna, skönt! Ska nog anställa Fanny som min personliga massör, som betalning ska hon få hårmassage, älskar att pilla i håret!
Och så har jag vandrat på stan, letat julklappar och faktiskt, kanske, hittat några som jag ska kika lite närmare på, men alltså hur svårt är det inte med julklappar?? Tror att jag ska försöka göra några små julklappstips åt er om det skulle uppskattas?

Skjortan är min systers och från JC, brallorna kommer från Monki och halsbandet är från Glitter.
F skrev:

sv; ja men varför inte!! låter som en toppenidé! måste bara hitta nåt att limma fast allt hår på...


Fs blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-12-03 KLOCKAN: 16:39:50
stina skrev:

köp inte alla julklappar utan mig!! vill ha en motiverad moa med mig på stan! kram!


DATUM: 2010-12-04 KLOCKAN: 10:37:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.