men vafaaaaan är det här? varför funkar inte spotify? varför står det att musiken spelas men det hörs inget? måste jag höja ljudet ännu mer? jaha... ljudet var av...

Hemma, hemma, hemma! Onsdagar är verkligen hektiska, först dubbeltimme i Omvårdnads, prov imorse dessutom! Lunch och direkt ner till Umeå för invidual och gruppsamtal, så fort vi har nått Skellefteå-skylten ska jag på dans, och vad händer inte när man kommer inspringandes genom dörren? Jo, då har Greys redan börjat, så det är bara att slänga ihop ett fika i pausen och bänka sig framför tv:n!
Fast det är det som är det lite charmiga med onsdagar, att de är så hektiska och bangbangbang med saker, det är precis såhär jag vill att alla mina dagar ska funka, men det är så lätt att en sak blir en sak för mycket och då kollapsar allt på en gång.
Synd bara att bloggen får bli lidande, tänkte skriva ett peppinlägg, men så fick jag ett paket med ångest igårkväll, så jag klurar på att skriva ett... snart. Vad vill ni läsa?

Och föresten? Vet ni vad vi jobbar med på Omvårdnadsen? Matspjälkningen! Vilket innebär sond och sånt, som jag är expert på! Så jag ska faktiskt få berätta lite hur det var att ha sond, hur det känns för patienten, så jag ska vara lite viktig och planera lektionen tillsammans med en lärare haha. Busigt!
Hur har din dag varit?

det värsta är typ att jag ser ut såhär när jag dansar hehe.
Caroline skrev:

Hihi ljudet av! ^^


DATUM: 2010-12-02 KLOCKAN: 16:47:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.