kanye west då, inte ska du väl sjunga om bilder på din lilla snopp?

Nu har min H&Ms-transparanta-skjortor-samling utökats med den fina, fina blåa som jag och Marika beställde för någon vecka sen. Endast 50 spänn! Ingenting, nästan, utom i juletider när vartenda öre räknas som en förmögenhet. Tur att jag har syskon som går att lura/är skyldiga mig pengar. Toppen! Och min burk med enkronor såklart, oturligt nog vägrar Marika att ta emot småpengar. Varför? Ingen aning, tokig brud det dära!
Är fortfarande sugen på en svart faktiskt... Brukar ju låna Fannys, men ofta, ofta, planerar vi att ha den samtidigt... Någon som ha en över?
olivia skrev:

jag har en svart och jag älskar den! :]


olivias blogg: http://ooliviia.blogg.se/
DATUM: 2010-12-15 KLOCKAN: 20:53:55
Linnéa skrev:

Om jag inte är helt ute och cyklar nu så tror jag att jag har en precis likadan skjorta, en blå, enda skillnaden är väl att jag betalade kring 100spänn mer ;);)



kram!


Linnéas blogg: http://frenchtoast.blogg.se/
DATUM: 2010-12-15 KLOCKAN: 22:11:32

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.