jag toppade håret igår, alltså vilken skillnad, mitt hår gör (någorlunda) som jag vill nu! plus att det är lent om sammet!

Nu är jag typ huuuuuur taggad som helst på att springa till bussen som för mig in till stan, där jag ska köpa den sista julklappen+en klubba till Filippas bästa vän+göra en sak som är top secret, klockan 15.00 kommer de ropa "Moa Eriksson" på tandregleringen, jag ska äntligen (?) sätta in rälsen på nederkäken. Som jag har längtat. Inte. Vid 15.30 går det en buss som ska föra mig till Mika eller Matilda. En fullspäckad dag alltså, som jag älskar!
Har tagit mig en liten sovmorgon till typ för en timme sen, älskar att vara ledig mitt i veckan! Jag ska verkligen njuta av jullov, om jag inte saknar min classmates för mycket alltså..

Skjortan är från H&M, linnet från Cubus, leggingsen är egentligen från H&M, men sydde på skinnlapparna själv. Halsbandet är från Glitter, likaså ringarna+Bikbok.
Tove skrev:

jag läste "tappade håret" och blev helt hysterisk för en sekund, men du, toppade låter så otroligt mycket bättre. har jag berättat för dig hur avundsjuk jag är på ditt finafina hår? :)


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-12-21 KLOCKAN: 14:54:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.