jag kommer sakna att tugga tuggummi när jag sätter in rälsen där nere, det tar ju så fruktansvärt ont då!

Som alla andra helger så låg jag kvar i sängen enda tills jag var tvungen att kliva ur sängen, hur många gånger jag än sa till mig själv att jag skulle gå och göra något viktigt. Fick mig i alla fall ur, och gick till Marika, målade naglarna och fixade håret. Sen gick jag hem. Ska vidare till mina små, söta kusiner och köra julklappsleken, askul! Vad ska du göra ikväll?

Koftan är från JC, leggingsen och linnet från Gina och sockarna är från Åhlens.
Anonym skrev:

rubriken? kommer du inte kunna tugga tuggummi när du har tandställning i nedre käken ?

jag har det och jag tuggar tuggummi heela tiden. tandläkarna säger att man inte ska det för att om det fastnar så vill dom inte sitta och pilla bort det sen bara


DATUM: 2010-12-19 KLOCKAN: 02:19:47
elin skrev:

gillar verkligen din blogg<3 har bara en fråga vad är LPT och vad behövs för att LPT ska komma in?<333 tusen styrkekramar till dig


DATUM: 2010-12-19 KLOCKAN: 09:56:52

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.