jadu morfar, vad ska jag ha för rubrik nu då? kanske att jag tycker att du ska skaffa en bärbar dator så att du kan njuta av mitt vackra ansikte även i sängen/toan/köket/vardagsrummet!



förutom mitt supersmile får ni även se min vackra tunga. exklusivt eftersom det är julafton!

Aaaaaah, är toppenglad över alla mina julklappar! Har fått så sjukt fina saker och nästan bockat av allting på min önskelista, ska nog fortsätta att göra så detaljerade listor med länkar osv. det lönar sig!
Tänkte fota och visa på bloggen vad jag har fått imorgon, nu ska jag dra vidare till la casa de Mariko med Oscar!
Tack mormor och morfar, farmor och farfar eller "Cypern", mamma och pappa, mina fina syskon och Stina och Hugo!
DAISY skrev:

Jag blev också jättenöjd med julen! Det blir så kul nu att se vad alla har fått och så :) Jag kör också ett inlägg om det imorgon!


DAISYs blogg: http://daisykewk.blogg.se/
DATUM: 2010-12-25 KLOCKAN: 00:08:08
Cyt skrev:

Sv: Tack!


Cyts blogg: http://lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2010-12-25 KLOCKAN: 11:10:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.