igårkväll envisades jag med att det skulle bli 2001, vet inte hur många gånger jag skrev det.


Under året 2010 har jag hunnit med att:
- Börja nian, efter jul.
- Bli av med sonden, för sista gången!
- Bli utskriven från avdelningen.
- Åka 100tals mil fram och tillbaka mellan Umeå.
- Gå ut nian.
- Ha ett kick ass sommarlov!
- Börja Omvårdnadsprogrammet tillsammans med världens bästa klass!
- Börja en toppenbehandling med superfina tjejer!
- Må bättre och bättre.
(Årsresume kommer efter nyåret!)
Under året 2011 ska jag hinna med att:
- Åka en massa slalom, vara i stallet och göra andra saker som jag gör för att det är kul.
- Säga hejdå till LIV gruppen.
- Gå ut första året på gymnasiet.
- Ha ett, om möjligt, ännu bättre sommarlov!
- Träffa vänner som bor i andra delar av landet, bl.a. finaste Anna i Malmö.
- Sommarjobba inom vården - längtar!
- Börja tvåan.
- Må ännu bättre och ta stora steg mot det friska.
Tove skrev:

åh, jag hoppas du vill träffa mig också, för jag vill verkligen träffa dig! :) <3


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2011-01-01 KLOCKAN: 12:06:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.