hmm... om både daniel adams-ray och björn gustafsson är upptagna skulle jag kunna tänka mig att gifta mig med victor's pixel font.. hur fin?

Hur många gånger har jag inte varit och fingrat på den där fina, fina blå skjortan? Tre? Fyra? Och hur många gånger har jag klickat upp bilden på de fyra finaste skjortorna på H&M's hemsida? Sex? Sju? Tio? Den gröna är i min ägo, skulle inte tacka nej om någon ville sälja en svart eller vit likadan i 34, 36 eller 38 för ett överkomligt pris, skulle vara U N D E R B A R T !
Men den blå alltså, både den och den militärgröna säljs för halva priset på H&M's hemsida, vilka var extremt taggade på att beställa? Moa och Marika. Som vanligt. Så, varsin skjorta har vi klickat hem, tillsammans med kläder till Anton, så kring vecka 51-52 ska denna snygging sitta på mig. Får hoppas att jag passar i den. Annars blir det en försenad julklapp till.. någon!
Lisa skrev:

haha jag har en vit sådan i storlek 34, har dock aldrig kommit till användning eftersom att ja på mig ser det bara ut som en ful genomskinlig läkarrock...


DATUM: 2010-12-07 KLOCKAN: 20:13:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.