h&m har i alla fall fått in fina vårnyheter som jag är sjukt sugen på att beställa hem, men det känns förtidigt för att börja fundera på våren redan.

Jag har dödstråkigt, skulle kunna städa upp från mitt golv, men jag orkar inte riktigt. Ska kanske till Marika när hockeyn är slut, förhoppningsvis. Det är ungefär min enda plan tills fredag, eller, imorgon ska vi träffa pappas kusiner. Någon som vill rädda mig från döden av tristess i veckan? Har ingenting att blogga om heller, skriver uruselt och får inga kommentarer på mina dåliga inlägg. Min fina tröja kliar, min lugg gör inte som jag vill och jag är kissnödig. Ser bara allt negativt när jag är ensam, vill ha fullproppade dagar, hatar att göra absolut ingenting! Hoppas ni har det bättre än mig!
rebecca skrev:

sv. tack så mycket!(L)



det är inte för tidigt att börja vårshoppa, börjar du nu så kommer du vara safe and sound när det väl är vår:D!


rebeccas blogg: http://rebeccalindskolds.blogg.se/
DATUM: 2010-12-28 KLOCKAN: 21:08:12
Anonym skrev:

Nu känner jag mig tvungen att kommentera men vet inte riktigt vad jag ska skriva… Kan säga att jag blir så glad av att läsa din blogg och även om du inte skriver motivationstips så blir jag motiverad bara av att läsa den – du verkar vara en så ärlig och härlig person! (inte meningen att det skulle rimma…) Ta av dig tröjan som sticks, gå på toaletten och rufsa till luggen så ska du se att det känns bättre! Hoppas att du hittar något att göra snart och oj, vad lång den här kommentaren blev… (Nu har jag i alla fall uppehållit dig en stund!)


DATUM: 2010-12-29 KLOCKAN: 16:41:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.