hemorrojder, hemmoroids, hemorrhoids, hur stavas den egentligen min lilla omvårdnadslärare?

Dag 2 - En sak ni inte vet om mig.

Jag tror att allt har känslor. Allt. Om jag ska rita till exempel och först tänker ta en röd penna men tar en grön, då måste jag ta båda, annars kanske den ena känner sig ensam och obetydlig, som om jag sviker den. Det låter helt sjukt, men det är verkligen så. Måste ta en tomat om jag tänker att jag ska ta den men tar gurka istället.
Varför vet jag inte, det är ju som galet konstigt, men för mig är det logiskt.


jag och mina älskade pennor, hela min omvårdnadsbok är fylld av fina färger!
Sara skrev:

hahaha klockrent, jag gör preciiis samma sak!



Hittade till din nya(nya för mig då jag trodde du slutade blogga helt) och BRA JOBBAT MOA! Blev jätteglad ju!

Keep on fighting!


Saras blogg: http://saras88.blogg.se/
DATUM: 2010-12-02 KLOCKAN: 14:10:57
agness skrev:

haha,så gör jag med!


DATUM: 2010-12-02 KLOCKAN: 16:04:46
Lisa skrev:

du är så himla fin moa!


DATUM: 2010-12-02 KLOCKAN: 16:29:54
Fanny skrev:

Sjukt söt tjej dära! :D


Fannys blogg: http://gofannugo.blogg.se/
DATUM: 2010-12-02 KLOCKAN: 16:38:09

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.