den var typ såhääääär stor, jättestor! och eftersom man ska ta bort 70% av berättelsen för att få sanningen var den alltså.. 2 dm?

Såhär ser jag ut denna dag. Idag bygger jag pussel för glatta livet, mamma vill inte att det ska ligga framme imorgon, så jag måste hinna bygga klart det ikväll. Ska inte vara några problem med tanke på de tiotals, säkert över 100 pussel jag lagt under 2009 och 2010. Runda 500bitars pussel är rena barnleken om man jämför med 5000bitars pusslet på världskartan (d.v.s blått, blått och åter blått) som jag la på avdelningen. Älskar att lägga pussel, då behöver man inte tänka ett endaste dugg på annat än formen och färgen på biten.
Ikväll ska jag och Marika ha lite spakväll, ha lite ansiktsmask och säkert smörja in oss i väldoftande bodylotions och måla naglarna. Vad ska du göra ikväll?

Kavajen är från Bikbok, halsduken är den stora feta som jag köpte igår, från Åhlens, linnet och jeansen är från Cubus, örhängena har jag gjort själv.
Anonym skrev:

Jag är också i full fart och pusslar (av lite samma anledning som du – det är så skönt att ägna alla sina tankar åt de små bitarna och inte åt något annat). Hoppas du får det trevligt i kväll;) Själv ska jag fortsätta med mitt pussel som endast består av 1000 bitar. (Haha, en kommentar till – jag jobbar på det!)


DATUM: 2010-12-30 KLOCKAN: 18:03:40
Cyt skrev:

Pussel är så avkopplande :)


Cyts blogg: http://lennhammer.wordpress.com
DATUM: 2010-12-30 KLOCKAN: 20:53:25
rakel skrev:

haha! jag kom ihåg det där jääkla pusslet! puuuh.


rakels blogg: http://rakeleklund.blogg.se/
DATUM: 2010-12-30 KLOCKAN: 23:09:31

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.