på bilden ser jag ut som världens tap, men jag orkar på riktigt inte pixla ansiktet, jag är en mask. en latmask!

Köpte en fin vit halsduk på H&M för 79, 50. Jag ser om möjligt ännu blekare ut, vilket verkligen är smickrande! Typ... Vill egentligen ha en med lite guldglitter, kanske kan man sy in det? Ni vet som det fanns på H&M förra hösten/vintern, en sån! Jaja, hittade en fin tröja på H&M också, en brun/senapsgul/senapsbrun/mörkgul/kissgul/bajsbrun blandat med... senap? Moget Moa, nja, skulle inte tro det va? Jaja, pengarna var slut på kortet, men eftersom min syster är skyldig mig typ 70 spänn och min broder 100 så ordnar det sig! Dessutom har jag spanat in ett par nya kängor som snart ska komma och bo hemma hos mig. Eller ja, förhoppningsvis ska de bo på mina fötter som inte ska vara hemma så mycket. Har föresten sjukt ont i mina fötter, har klampat omkring i mina kofötter - ni ska nog få se hela outfiten senare ikväll! Vad har du gjort idag?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.