livet är kul. jag vill leva. jag vill utnyttja livet till 150%!

Jag hade en sjukt trevlig dag idag, verkligen! Shoppade med Marika och Oscar, frös som tusan när vi körde moppe till stan, nu har jag dragit på mig halsduken haha. Vi träffade Albin och Nicke vid busstationen, mötte upp de andra inne på Fort Nocks. Gissa vem som kom tvåa båda gångerna vi körde? MOA! Hehe, jag äger!
Det var megaroligt att springa omkring i mörkret, se ens lagkamrater springa in i väggar och skjuta ner allt som lös.
Vet ni vad som är supermysigt? När man kör ett helt gäng moppar, jag älskar det haha.
enda bilden som togs idag, mina vänner nicke och albin är glada på dallas
Jassi skrev:

Jaaa! Leva är det man vill göra! Inte svälta, LEVA!


Jassis blogg: http://danceaddiction.blogg.se/
DATUM: 2010-08-19 KLOCKAN: 20:27:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.