kalla mig "flickan med den rosa pennan" fast föresten, moa funkar rätt bra också!

Jorå, jag är peppad till tusen på Omvårdnads! Klassen kan man ju diskutera, men de flesta verkar ju vettiga, nu gäller det bara att lära känna dem också haha. Nejmen, jag har söta lärare (hehe, skrev läsare först, det har jag också!) och det känns så kul att få bli undersköterska, lära sig, veta, de lät idag som om man får lära sig att sonda redan i ettan, min specialté! De har två salar som ser precis ut som på sjukan, och det känns helt superbra, är så glad att jag valde Omvårdnads. Eller ja, Vård och Omvårdnads Collage hehe. Kommer aldrig hitta, hittar knappt ut ur skolan nu, eller ur en ingång och går man där är det typ fem mil för att komma någonstans. Jobbigt.
Jag började med lite missflyt, en lärare skulle ringa pappa och prata om lunchen, ingen vet att jag är sjuk (eller de flesta vet säkert, men ingen lärare) och resten av dagen, när läraren fått veta såg hon på mig som om hon tyckte synd om mig. Men ja, nästa vecka kommer min ena behandlare och min BUP lärare ner för en EVK, då får hon ju veta mer. Jag ska inte bli en sån som folk tycker synd om!!!
Hur har din dag varit?
Jossi skrev:

jag börjar ju också omvårdnad imorn, men vi är ju redan experter, haha ;)



sv: blir så otroligt glad för dina kommentarer, bara så du vet!!!! <3


Jossis blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2010-08-23 KLOCKAN: 19:33:43
Jassi skrev:

Jag vet hur det är! Så jobbigt... ibland vill man bara vara NORMAL och bli sedd som normal. Men LYCKA TILL i skolan nu! :)


Jassis blogg: http://danceaddiction.blogg.se/
DATUM: 2010-08-23 KLOCKAN: 19:35:04
agness skrev:

åh! väskan! sjukt snygg, vart har du köpt den? :D


agnesss blogg: http://baraagness.blogg.se/
DATUM: 2010-08-23 KLOCKAN: 19:47:56
janina skrev:

min dag har varit lång men rolig. :)

skola, kompisar och minigolf :)

nu återstår bara kvällsmål och fångarna på fortet!


janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-23 KLOCKAN: 19:49:28
S A N D R A T J U L I N S skrev:

Min dag har varit bra! :)



I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv..

100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html


DATUM: 2010-08-23 KLOCKAN: 20:15:22
Samantha skrev:

gud så arg jag kan bli på folk som tycker synd om en! iaf när det gäller mig, acceptera och lev så mkt det går som vanligt med mig istället! galet! Hoppas du ska trivas i din nya klass. och du, om folk blir konstiga när du berättar om din sjukdom så är de de som är konstiga, inte du! strunta i vad alla andra tycker och ge dig inte! keep going strong Moa! :) kram


Samanthas blogg: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
DATUM: 2010-08-24 KLOCKAN: 18:14:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.